Take the pain

Plugg, plugg, plugg. Tro det eller ej så tycker jag att det är ganska kul just nu. Klarade materialduggan igår som jag tycker är skitsvårt. Man får se bilder på olika växter inom typ mossor-kärlväxter och så ska man kunna säga typ vilken art, vilken familj, vilket släkte eller vilken struktur. 20 olika frågor som man får se i 30 sek per bild och sen 15sek/bild och sen har man 45 min på sig att skriva ner svaren och skicka in dom. Finns ju några hundratals arter att välja mellan sådär...Men jag klarade det, så skööönt. Nu håller jag på med hemtentan som vi fick ut igår och som ska lämnas in imorgon. Har tre frågor kvar och eventuellt ska jag skriva mer på två andra frågor. Hashtag stress. Btw så börjar dansen nästa vecka, wie :D Blir ingen audition till street avancerade den här terminen och street var inställd nästa torsdag, men då ska jag ändå iaf på en prova på-gång på balett. Painful.
 
0.11 kommer vara jag på baletten nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0