We've got the words, if you've got the melody

Dansen igår var amazeballs. Först modernt, sen jazz. 3h. Så dålig kondis alltså. Men båda klasserna var riktigt roliga, och jag gillade verkligen koreografierna. Jag vill fortsätta på båda, men jag måste nog skippa jazzen :( Eftersom jag ska gå balett också. Önskar att jag var miljonär, but I'm not. Det suger. Ingen dans idag så jag ska spendera dagen med JONAS LA, filmer och plugg. Troligen dansa och stretcha senare så jag kan gå imorgon när det är 4,5h dans.
 
Aww lilla Makaio kopierar typ Nalani (är inte säker om de är hon). Ser ut som om hon försöker lära honom pec wave, adorable. (Makaio är den lilla längst bort från kameran).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0