You can everything I have, you can break everything I am

Mina ben har känts som timmerstockar hela dagen efter baletten igår. Träningsvärk <3 Har bestämt mig för att fortsätta på den iaf :) Grymt bra teknikträning som jag verkligen vill ha och känner att jag saknar, grymt bra träning rent allmänt och dessutom perfekt rehabträning för mina knän då jag får träna både balans och böj/sträck. Så det får bli 4,5h dans i sträck :) Amazeballs.
 
Fick lite plugg gjort idag också. Två nya kurser har börjat, anatomi och funktion hos växter och djur, och genetik. Mkt att läsa och jag somnar så fort jag ska läsa nåt, men som tur är finns det instuderingsfrågor till varje kapitel som är riktigt bra så jag svarar på dom istället. Varje fråga täcker in ganska mkt, typ vad är skillnaden mellan A och B, så man lär läsa typ varenda stycke ändå för att kunna svara på dom, men då blir det iaf lite skriva emellan och inte bara läsa läsa läsa. Tycker det fastnar bättre i huvudet också då :)
 
Demi's fina låt, som handlar om mobbing. Hörde den häromdagen på Extreme Home Makeover när dom byggde hus till en familj som hade förlorat sin 12-årige son till mobbing. Yep, tänk er för vad ni säger och hur ni beter er mot andra människor. Ni vet aldrig hur det påverkar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0