You say Twitter, I say Twatter

Har suttit och kollat på live chats hela dan idag. Först en live chat med Nick och sen en live chat som jag började kolla på igår med alla tre. Haha den är så jäkla rolig. Joe och Kevin börjar helt plötsligt göra en massa roliga miner, en gång gör Kevin en min så han ser ut som åsnan i Shrek hahaha. Dom sjunger en bit av Tonight, superfint, Joe sjunger Monkey song och Nick spelar även en bit av Turn Right (som ingen då kände ingen eftersom deras skiva med Turn Right inte hade släppts än). Dom spelar hänga gubbe och frågesport. Och Nicks blodsocker var lågt så man hör hur han kollar sitt blodsocker och trycker i sig massa Cola light och apelsinjuice och grejar med insulinpumpen, mindre kul. Och Joe säger några roliga grejer haha.
 
Fanfråga: What's the sickest pick-up line you've ever used?
Joe: Yo nice face, lets go to dinner!
*Nick och Kevin börjar asgarva*
 
Joe: We don't have personal Myspaces, Facebooks, Tweeter or Twatter or whatever that new thing is.
*Nick och Kevin bryter ihop av skratt* (Twat är ett annat ord för typ idiot, därav det roliga i Twatter.)
 
Jag lägger bara upp del 4 och 9, live chatten är uppdelad i 13 delar så vill ni se hela får ni leta själva för jag orkar inte länka 13 videos här. Användaren har lagt upp alla delar och dom finns dessutom till höger i listan så det är bara att klicka fram.
 
Nick kollar blodsocker, Monkey song, Tonight (såå fint)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0