AC United vs Bilbo Real

Nyss kommit hem från syrran. Jag och mamma tog en promenad dit och kollade på Alva och Tildes kaniner. Jag dör va söta dom är. 6 veckor gamla små fluffiga saker. Helt underbara. Man blev ju ganska sugen på att skaffa en själv. Syrran tyckte jag skulle skaffa en hane så vi kan para dom. Men vi få la se hur det blir med det med tanke på att jag troligen drar till NY i höst...Har börjat fundera på att vara där 6mån istället för 3mån.
 
Killarna spelade den gamla hederliga fotbollsmatchen igår, dvs Bilbo Real med Kevin, Joe mot Nicks AC United. Joe sprang runt och tog kort istället för att spela så Kevin blev arg på honom haha. Söt. Bröder. Uppenbarligen är Kevin och Nick riktigt bra på fotboll medan Joe är mindre bra haha. Nicks lag vann. Det blev jag glad över för Nick är ganska tävlingsinriktad, han hade tagit en förlust lite hårt tror jag ;D Såg en video igår och började dampa, för i videon så hjular Nick som målgest. Först trodde jag det var en vanlig hjulning sen såg jag att det var en hjulning utan händer, say whaaaaat. Gud han kan fortfarande. Har aldrig sett honom göra det på plan mark heller. Ugh han kan inte bli mer perfekt.
 
0:01. Nick i vit/svart tröja och svarta shorts. Lite svårt att se för kameran är mindre stadig men kolla till vänster och pausa så ser man hjulningen. Fansen fick egentligen inte vara där så därför är det lite staket och skit i vägen :P Fast killarna verkade gilla att fans var där, han tweetade tack till alla som var där och hejade på.
 
Nick missar en straff. Can't blame him, Kyle som står i mål är stor som fan.
 
Kevins målgest, adorable.
 
 
 
 
Nick & Joe.
 
Hihi. If I were him, I'd do that too. Cannot blame him.
 
 
Efter fotbollen spelade dom amerikansk fotboll. Som Nick för övrigt också är jävligt duktig i. Man ser lite av Nicks mage hallelujah.
 
Tildes kanin Selma :D
 
Alvas kanin Elsa.
 
Nu ska jag plugga och se på MTJ resten av dagen. Ikväll är konserten i Paraguay.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0