Video & Bildbomb

Det har dykt upp så fina och roliga bilder på senaste tiden.
 
Video backstage minutrarna innan dom gick på scen i Santiago, Chile. Nick sjunger upp vid 0:09-0:18, sen hör man Joe. Nicks röst alltså, herregud, fuck you sir. Tonerna vid 0:10-0:12 fyfaaaaan va rent och snyggt och asbra. Och Kevin luftjuckar Dani vid 1:03-1:09 haha vad han har blivit pervers sen han gifte sig. Och Dani är typ "honey take your guitar."
 
 Haha den här bilden är så jäkla awkward. "Vänta lite, jag måste röra Nicks mage."
 
Haha Joe och Kevin håller fram handen. Vart är Nicks hand? Jo på Joe's rygg.
 
"Jonas Brothers cocks look way better than your face". Jag hade velat se killarnas miner.
 
Han är så jäkla normal alltså.
 
"I don't work out." Nej jag ser det Nicholas. Armmuskler dyker ju upp bara så där.
 
Den här bilden <3 Från Viña Del Mar när dom vann priser. Kevin springer runt med flaggan och Joe bara springer haha.
 
God bless the person who took this picture. Jag typ dog. Av uppenbarliga skäl. Och när man har stirrat på den här bilden i några minuter så inser man, vart fan har han gömt sin insulinpump? Han brukar ha den i höger bakficka.
 
Och God bless the paparazzis. Hihi. Nick i boxershorts *digging my grave*
 
Dom borde vara olagliga.
 
 
 
Nu ska jag fortsätta plugga lite. Ciao.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0