But you make me wanna act like a girl

Nicholas tweetade om Pom Poms nyss.
 
Gaah släpp låten då. JAG VILL HÖRA DEN NU. "Put your pom poms down, put your pom poms down for me" och "So you wanna see me put my pom poms down?" behöver en melodi.
 
1:53. Joe pekar på Blanda och säger "I love you!" Jag dör vad söt han är. Btw detta är alldeles innan dom går på scen i Buenos Aires, Argentina.
 
Dom fick en fin bok av deras fanclub i Argentina. Haha älskar hur Kevin och Joe försöker läsa och Nick bara fortsätter vända sida haha. Alltså vid 1:07 jag får sån lust att klappa Nick på huvudet, jag vet inte varför. Jag vill röra hans korta hår. The weird obsessions I have when it comes to Nicholas.
 
GO AWAY you fuckdorable human being.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0