Can't stop the rain from falling

Var hem till Eve idag på fika. Så fin och mysig lägenhet :D Och tack Eve för fikat! :D Nu borde jag egentligen plugga men ugh tror jag ska fylla i ett papper till BDC och sen lägga mig istället och ta mig upp tidigt imorgon för plugg.
 
Updates från Jonas-konserten igår var i stort sett obefintliga så jag har tyvärr ingen aning om vad som hände och knappt några bilder heller. Kan iaf informera om att dom sjöng Rose Garden, 6 Minutes, Hollywood och Pushin Me Away på soundcheck. 6 Minutes, old school.
 
En av killarnas kompisar skrev detta till mig. Waaaah ni fattar inte hur mycket jag vill ha skivan alltså. "It is truly really really fantastic!!" Ge mig skivan nu tack. Och han skrev hashtag soon. Alltså, soon doesn't swing well with Jonas fans anymore.
 
6 Minutes. Jonas Brothers 2005.
 
Please Be Mine är min absoluta favorit från deras första skiva It's About Time.
 
Oh. My. Gosh. Time For Me To Fly live från typ 2005. Jag dör, kolla på Nick va liten han är. Han var typ 12-13år här. Och Joe och Kevin. Och JT och Garbo herregud.
 
Nick nu, 20år. Puberty did it's job.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eve

Vsg! Det var väldigt kul att du kunde kma! Hoppas allt ordnar sig med tid och pengar! <3

2013-03-22 @ 14:30:43
URL: http://evepeven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0