Careful What You Wish For

HOLY FUCK JESUS OMFG WHAT ASDJJEHRLAJDNSJRSANSDKDHEIKDA. OKEJ JAG SKA FÖRSÖKA FORMA ORD SÅ NI FÖRSTÅR. OCH FÖRSÖKA SKRIVA UTAN CAPS ASJDJFELFDLSAD. Team Jonas la tidigare upp en artikel om att Nick ska  ha huvudrollen i en film, men tog sedan bort den. Vi visste inte om det var sant men alla tweetade Nick om det och nu bekräftade han precis att han ska vara med i filmen. Filmen är en sexig thriller där Nicks karaktär har en affär med en annan kvinna. NICK SKA HA EN AFFÄR. SEXIG THRILLER. OM VI FÅR SE EN SEXSCEN MED NICK SÅ DÖR JAG. JAG SKOJAR INTE. JAG KOMMER BEHÖVA EN AMBULANS. OCH JAG HAR TWEET LIMIT PÅ TWITTER SÅ JAG MÅSTE DAMPA HÄR NU.
 
HANDLINGEN. NICK SKA SPELA DOUG MARTIN.
 
Men alltså om Nick ska spela tonåring så måste han låta sitt hår växa ut igen. För han ser inte ut som en tonåring nu med sitt korta hår och det är han ju egentligen inte heller. Waaah tänk om det blir en sexscen eller bara en lagomt het scen med Nick TACK OCH HEJ DÅ. OCH HANS MUSKLER OCH TÄNK NICK I BARA UNDERKLÄDER MED EN KVINNA I SÄNGEN HOLY SHIT I AM DONE. JAG SKA GÅ OCH GRÄVA MIN GRAV NU.
 
OKEJ...Filmen heter Careful What You Wish For. Den kommer börja spelas in i slutet av april och jag läste nånstans att den troligen har premiär 2014. Det hoppas jag faaaan för Nick har ju sitt med Jonas Brothers och dom ska ju släppa album och åka på turne. Och jag tror inte dom har några planer på att lägga Jonas Brothers på is igen. Nick sa att dom hade en plan med allt. Och troligen är planen att nu när dom avslutar SA turnen och kommer tillbaka till USA så kommer dom släppa singeln och musikvideon och promota Pom Poms innan Nick börjar inspelningen av filmen i april. Sen kommer dom släppa skivan och åka på turne innan Nick måste promota filmen och sånt. Jag dör, mitt hjärta har slagit i 180 i typ 2h nu och jag har fått huvudvärk av det. Nu ska jag iväg på Dannes match uppenbarligen.
 
HOLY MOTHER OF GOD NICK SKA SPELA HUVUDROLLEN I EN SEXIG THRILLER JAG DÖR JAG ÄR SÅ GLAD OCH STOLT OCH ASDFKEÅFDAKJSKKNCEJIDEJDKASNDJÅÄEJDA I AM HYPERVENTILATING HJÄLP JAG KOMMER INTE KUNNA SE DEN FILMEN PÅ BIO JAG KOMMER SITTA FASTKLISTRAD PÅ BIODUKEN FUCK FUCK FUCK.
 
JAG JUST NU.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0