Curitiba

Tro det eller ej så fick jag en del plugg gjort igår, wie. Och så färgade jag håret igen, waaah så skönt att ha en fin färg på håret igen. Ugh hatar när det blir så där ljusrött och utväxt.
 
Okay, det var mitt tråkiga liv. Back to JoBros. Papa Jonas tweetade igår "I'm so excited for you to hear the new Jonas Brothers music Pom Poms and more. What is another word for SOON?" Hahaha jag asgarvade när jag läste det. Papa Jonas har insett att vi hatar ordet soon haha. Alla tweetade honom NOW. Seriöst, jag vill ha den där låten. NU. Jag typ räknar ner dagarna och konserterna tills dom är tillbaka i USA igen. Jag hoppas och nästan räknar med att dom kommer släppa Pom Poms då. Framför allt efter Nicks tweet. Och Nick tweetade nyss att han har ätit frukost med Garbo och nu ska dom till gymmet, ifall nån är intresserad av vad Nick gör just nu och ni inte har Twitter. Så han tränar alltså, det förklarar ju hans armmuskler.
 
 
Nicholas är en man av många talanger.
 
Några bilder från....uhm Curitiba tror jag. Nick i svarta Converse asdfghhjkl.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Dom tog upp ett fan på scen under en låt (killen i blå tshirt bredvid Nick) vilket resulterade i att resten av publiken försökte storma scenen så att till och med Mikey fick rycka in och försöka lugna ner tjejerna haha.
 
Gänget. Från vänster till höger: Nick, Marcus, Lawless, John T, Joe, Garbo, Paris, Kevin, Ryan och Megan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0