Don't forget about the fun that we had last time around

Äntligen har det kommit upp en video på Last Time Around. Faktiskt en bra video på hela konserten i Buenos Aires, thank you Lord.
 
Last Time Around börjar vid 00:23. Nick's "oooh" börjar vid 3:36. Jag kan inte hantera Nick mellan 3:03-4:02 OMFG STOP GO AWAY.
 
Samma användare har laddat upp hela konserten i 9 delar så vill ni se hela är det bara att gå in på hennes profil :) Videon ovanför är del 2 med slutet av BB Good, Last Time Around, Let's Go och början av Give Love A Try. Åh senare i konserten när dom sjunger Hello Beautiful börjar publiken ropa Sofia igen <3
 
Eliz skickade den här videon till mig igår. Jesus fuck. Nick i musikalen Hairspray på Broadway för två år sen. Jag kan inte fatta att det där är Nick. OHMYGOD. Kan jag få vara gitarren? Please God make me that guitar. Och tjejen som kramar hans ben. Och tjejen som kysser honom. Please Lord. Jag lovar att jag kommer börja gå till kyrkan varje söndag.
'
 
Jag älskar konversationerna med Eliz <3
 
Nu måste jag ta itu med livet. Har så sjukt mkt att göra så jag vet inte ens vart jag ska börja. Sjukt mkt plugg, ta hand om lägenheten, rensa kläder och sälja, greja med massa saker på datorn innan den kraschar och fan jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Blir tyvärr att skippa dansen idag hinner fan inte med plugget annars :( FUCK YOU. Har tre jävla kapitel att läsa i varje kurs + frågor till varje kapitel + inlämningsuppgifter. TA MIG HÄRIFRÅN JAG ÄR SÅ LESS PÅ SVERIGE OCH SVENSKAR.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0