Don't let em get inside of your head

Killarna sjöng The A Team igår emfnjsarifcbnsahegfks that is freakin perfection. Har tänkt hur länge som helst att det skulle vara perfekt om dom gjorde en liten cover på The A Team under turnen och min twin i Filippinerna har tjatat som fan som Nick att dom ska göra det, OCH SÅ GÖR DOM DET. Plus att dom gjorde Black Keys och sin cover på Thinking About You omfg. SETLIST PERFECTION. Vi hittade en någorlunda bra live stream typ halvvägs in i konserten så fick se en del av den iaf :D
 
The A Team + Turn Right (Kevin's solo vid 2:50 *dör av lycka*)
 
Thinking Bout You (Frank Ocean cover). Tjejerna skriker som fan men den senaste tiden har man verkligen lärt sig att koncentrera sig på killarnas röster och blocka skriken. Nicks höga toner från 1:38 och framåt, holy mother of god.
 
Black Keys <3 Så. Sjukt. Perfekt.
 
Reggae version av Just In Love, Who I Am, Fly With Me, Don't You Worry Child, Love Bug, When You Look Me In The Eyes
 
Såg precis att i slutet av videon visar dom DVD's av Radio City och Viña Del Mar. WTF HAVE I MISSED OMFJ WHAT IS THIS? Är det några som gör egna dvd's av konserterna eller vafan är det här I'm so lost rn. Och videon säger DVD - Jonas Brothers - Live in São Paulo omfg vadå ska dom släppa en dvd av den konserten omg och jag fattar inte spanskan heller.
 
Öhm, det här lär man ju kolla upp med Nick, Joe och Kev alltså....Anyways, nu måste jag gå och hämta ut min Samsung och handla och plugga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0