Fml

Dansen idag gick awesome, uppvärmningen på moderna var asrolig fast jobbig som fn, mina armar var gele haha. Sämst, mina armmuskler vill inte växa.
 
Fler poolbilder idag, bl.a. på Joe och Blanda. Typ 60 bilder, och inte en enda bild på Nick utan tröja. Fuck. Dock skulle jag typ hoppa ut genom fönstret om jag såg en bild på Nick utan tröja så kanske lika bra ändå.
 
Kevin & Danielle aka Kenielle.
 
Joe och Blanda aka Janda.
 
Joe, Blanda. Kan jag få Blandas kropp, tack?
 
Kenielle och Janda.
 
Nick såg jätteglad ut. Min baby <3 Faaan inte en enda bild på människan utan tröja, jag är seriöst ledsen alltså. Hans armar asdfgfjerokdscncvleporffjd.
 
Asdffeoeufdnsacsfvfmsdffg fuck you, sir.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0