Fuckfuckfuckelifuck

Jag har så sjukt mkt att göra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och jag känner att jag inte får ett skit gjort. Jag börjar lessna nå enormt på att aldrig ha nån tid till nåt. Och jag fattar inte vad jag gör med min tid heller. Jag har inte en jäkla aning. Tiden bara rinner iväg och det känns som om jag bara sitter och stirrar in i väggen hela tiden. Fuck, get a grip woman. Jag har två tentor nästa vecka + en bilddugga, en av tentorna måste skrivas på 4h vilket innebär att det kan vara jävligt bra om man gått igenom all kurslitteratur. Kan säga att jag har tagit mig igenom typ hälften. Det tar forever and ever med den där jädra Molecular Ecology boken. Så jag skulle verkligen behöva typ två dagar utan nåt annat att göra där jag plöjer igenom instuderingsfrågorna till den.
 
Sen måste jag skriva min ansökan till BDC och det är inte bara att fylla i ett papper och skicka in kan jag informera er om. Jag har ca 7 punkter jag måste ta itu med. Skriva ett personligt brev på en A4 där jag berättar vad jag har för mål med min dans på BDC och hur jag ska uppnå dom (har inte en jädra susning vad jag ska skriva), en dansresume där jag berättar vad jag har för erfarenhet och tidigare träning, fylla i själva ansökan, dra kopia på ett giltigt pass (mitt pass går ut i sommar så jag måste fixa ett nytt), gå till vårdcentralen och få en hälsoblankett på två sidor ifylld, dansbilder mm. Plus att jag måste ha pengar till att skicka in själva ansökan som kostar sisidär 1500kr. Och jag måste skicka in allt detta i tid så man hinner få visum och leta lägenheter. 
 
Pengar vet jag inte ens vart jag ska få ifrån med tanke på att jag har dansen kvar att betala på ca 3000kr och sen den där jävla resan till Gotland på närmare 2000kr som jag inte ens vill göra och som bokstavligt talat fuckar upp min ekonomi nå enormt just nu. Jag har många fina saker att säga till dom lärarna där. Plus att när och om Jonas Brothers kommer till Europa (förhoppningsvisi sommar och inte i höst) så SKA jag se dom, troligen kommer dom inte till Sverige då detta land är så enormt mobbat så jag lär troligen åka till England. Hej, jag måste sälja mig på gatan. Har tänkt rensa ur min garderob och få ihop lite pengar på det så som syrran gör, men har jag tid till attt rensa ur den? Nej. Fuck you. Detta blev ett enormt långt inlägg men jag är så sjukt frustrerad på allt så jag exploderar snart. Fuck fuck fuck fuckelifuck på allt.
 
Och idag har jag dans från 16.30-21.00 som tar upp hela jävla dagen + att jag har tvättid och måste städa lägenheten. Mindre glad.
 
Såhär people, reagerar man på en bild på Nick.
 
Ahh, dessa konversationer med Eliz alltså <3 Och vi pratade om Nick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0