Go dig a hole and lay there you fuckin ass

Var ute och festade med mamma och Eva ikväll. Under tiden läckte nån musikvideon av Pom Poms, och därmed hela låten. Videon raderades snabbt men självklart hann nån rippa den och nu ligger videon ute på Youtube + att Perez Hilton och OceanUp har den på sina sidor. Jag trodde Perez Hilton var Kevin's kompis. Att han gör nåt sånt mot Kevin. Perez Hilton, may you burn in hell you motherfucker. Du. Måste. Fuckin. Skämta. Med. Mig. Killarna har lagt ner såå mycket tid på nya skivan och dom nya låtarna. Dom har lagt ner hjärta och själ på detta. Jonas fans har lagt ner hjärta och själ på att promota den för att informera folk och få folk intresserade av att köpa den. Och nån jävel läcker den. Jag är så jävla ledsen och besviken och arg så ni fattar inte. Ge mig personen som läckte den, jag lovar jag kommer flå dig levande din jävel. Jag har suttit 8 jävla timmar per dag och promotat. Och dessutom, den som läckte den sårar Nick, Joe och Kevin. Gör min killar ledsna, and  I :) Will :) Hunt :) You :) Down :) You :) Piece :) Of :) Shit :) I am so fuckin freakin pissed. Människor suger. Dra åt helvete. Jag ger upp.
 
Om nån av er ens tänker tanken på att googla Perez Hilton och OceanUp eller går in på Youtube och söker på videon, snälla säg upp eran vänskap med mig. I will never ever forgive you.
 
Hur nån kan såra dessa fina...Beats the fuck out of me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0