God bless you @adamsjosephj

PRAISE THE LORD JESUS. Äntligen nån som fattat galoppen. (Nej det är inte Joe Jonas som skrivit detta. Joe heter @joejonas)
 
Har sagt i flera månader att Justin och hans Beliebers och andra människor inte har rätt att använda JB som Justin Bieber, då Jonas Brothers använder JB som sin logga, vilket dom har gjort sen typ 2007. Att använda JB för Justin Bieber när det i flera år tidigare stått för Jonas Brothers skapar förvirring i marknadsföringen. Dessutom var jag 99% säker på att Jonas Brothers faktiskt ägde copyrighten på JB sen tidigare. Så länge dom inte väljer att sälja den till Bieber, har inte Bieber, hans Beliebers eller nån annan rätt att använda JB som Justin Bieber. Ganska säker på att Jonas Brothers faktiskt kan stämma dom. Och erkänn, om jag säger JB så tänker ni på Justin Bieber eller hur? Yes, that's where it's wrong. Beliebers har marknadsfört JB som Bieber. Det kan verka som en enorm löjlig bagatell, JB; JoBros eller Justin Bieber? Men nej, det spelar faktiskt roll, för mig och så många andra. Att bli kallad Belieber är en förolämpning. Jag kan förklara varför.
 
Nu tänker jag skriva nåt som har stört mig så länge och fått mig att vela hoppa ut igenom fönstret. Tidigare när jag skrivit JB på facebook och här på bloggen har folk trott att jag är Belieber. Sorry, men aldrig i helvetet. Inte ens om jag fick betalt. Det har inte så mycket med Justin att göra, dock tycker jag att han är en stor jävla baby. Men det har mest med hans Beliebers att göra. 98% av Beliebers är spritt språngande jävla galna. Jag skojar inte. Man kan ju fundera om det har med Justin att göra. Har han gjort dom så eller drar han bara till sig psykopater? Häng på Twitter ett tag så kommer ni fatta vad jag menar. Man blir fan rädd. Antal dödshot jag får per dag från Beliebers för att jag är Jonas fan går inte att räkna på två händer.
Exempel. En paparazzi förolämpade Bieber, han kallade honom för typ skitstövel, vilket praktiskt taget är paparazzins jobb; att reta upp kändisarna för att få bra storys och bilder. Justin flippade och tänkte attackera paparazzin så Justins egna livvakt fick skydda paparazzin från Bieber (ja jag har sett det på video så detta är mina egna ord). Beliebers blev förbannade på paparazzin, förföljde honom och samlades utanför hans hus. Paparazzin var tvungen att få polisskydd för att dom var så pass hotande. Skillnad: jag har sett då paparazzis har kallat Jonas Brothers för så mycket värre saker och dom har svarat med "Ha en bra dag." Jonas fans tackar paparazzis för att dom tar bilder på våra killar så vi vet vad dom har för sig. Att säga att Bieber fortfarande är ung; han är 19 år. Nån form av vett har man ändå i skallen när man är 19år. Och Nick, Joe och Kevin var 14,17 och 19 år när dom blev världskända och dom har ALDRIG betett sig så. Jag tycker inte att Bieber är en särskilt bra förebild och det gör ont i mig när jag ser småtjejer springa runt med Bieber-tröjor, när jag vet hur dom kan komma att bli.
 
Nej, jag är aldrig en Belieber, kommer aldrig att vara. Kalla mig för Belieber och ni kallar mig för galning. Jag vill inte bli förknippad med dom galningarna. Om jag nånsing säger att jag är en Belieber, ger jag er härmed tillåtelse att låsa in mig på mentalsjukhus. Jag är allvarlig. Från och med nu, när jag skriver JB, så menar jag Jonas Brothers. JB är Jonas Brothers.
 
Jag hoppas hoppas hoppas att småtjejer och unga världen över blir fans av JoBros igen när dom släpper sin singel och skiva. För Nick, Joe och Kevin är riktigt bra förebilder <3 Och dessa killar förtjänar det, så mycket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0