God bless

Jag älskar Boomerang. Tack för videos backstage innan varje konsert. Och tack paparazzis för kort på Kevin utan tröja. Now go find Nick and Joe.
 
Kevin: "Shall we?" Random person: "We shall." Nick sjunger: "We shall." Only Nick. Jag älskar Nicks bön, det är så fint det han säger. Dom är så religiösa, framför allt Nick känns det som. Jag skulle aldrig våga svära så som jag gör inför honom. Framför allt inte med Jesus och God och OMFG. Jag tänker jämt på skylten jag såg i San Diego "Jesus is Lord. Not a swear word." Åååh baby han håller på med sin insulinpump innan dom går iväg.
 
Kevin shirtless. GOD BLESS THE PAPS.
 
Igår i Rio. Kev och Dani hängde vid poolen, Joe och Blanda var på båttur, Nick spelade golf....ensam. Han skulle ha ringt mig. Jag hade lätt hakat på. Tycker golf är astråkigt, but I could've carried his balls. Hihi. Och han är helt svettig OMFJ. Åh btw, jag har fått frågan innan, OMFJ är inte ett stavfel. OMFJ = OH MY FUCKIN JONAS.
 
Haha M&G bild från São Paulo. Joe: "Ooh nice beanie." Nick: "Don't look at my banana."
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0