Gone, but never forgotten

Tur att jag inte var ut och festade idag, för det fanns en live stream av Jonas Brothers konsert i Cordoba, Argentina. En gratis konsert på Personal Fest Verano. Dom hade i stort sett samma spellista som i Chile. Jag satt och väntade på att dom skulle nämna Sofia. Och det gjorde dom. Efter Don't You Worry Child. Joe sa nåt i stil med "We're so happy to be here, but there's one more person we wish could be here today. This one's for you Sofia." När han sa hennes namn så sprack rösten för honom. Han började gråta. Och det var där det brast för mig. Dom tillägnade Hello Beautiful till henne. Joe och Kevin grät under låten, inte Nick men som sagt visar han inte ofta känslor så där öppet...Han såg däremot väldigt ledsen ut och nära att gråta ändå, och han blåste en kyss mot himlen till Sofia. Det var så fruktansvärt fint. Om nån någonsin säger igen att Jonas Brothers inte bryr sig om sina fans så kommer jag personligen strypa dig. För det finns inga artister som bryr sig mer om sina fans än vad Joe, Nick och Kevin gör. Och det visade dom idag. Med tanke på att Joe's röst sprack när han sa hennes namn, så är dom uppenbarligen väldigt ledsna över hennes död och grät antagligen tidigare på dagen. Det finns inga med större hjärta. Jag gråter fortfarande och har gråtit i ca en timme nu, det börjar göra jävligt ont i lungor och revben. Jag trodde aldrig jag skulle vara så ledsen för en människa jag inte känner, som jag aldrig träffat. Men det som får mig att gråta är också hur killarna gjorde det, hur dom visade hur ledsna dom var och att dom tog det nära hjärtat och att dom brydde sig. Mina fina vad jag älskar er, jag är så stolt att vara en del av er.
 
Sofia, Hello Beautiful belongs to you now. .
 
Joe under Hello Beautiful.
 
"It's not goodbye
Cause I will remember you
And I will see you again
When I rise
Cause I know and believe
I will see you in eternity"
 
Nån la precis upp det här på Twitter. Om nån hatar på Joe igen och säger att han är en bad boy och blablabla...då kan du fan ta och brinna i helvetet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0