Hashtag shocked

Jag satt och kollade på en live chat med Nick, och fick se den här videon i listan bredvid.
 
Nicks lägenhet i NY. HE.RRE.JÄV.LAR. Jag trodde hans lägenhet var liten. Jag har bara sett det där rummet med en brun soffa och djurhuvud på väggen. Jag antog att det var hans vardagsrum. Verkar som att det bara är hans musikrum. Som han dessutom har två tv-apparater i. Och 6 tv-apparater sammanlagt som styrs med iPad och tre sovrum + jordens sötaste kille ever bor där. JAG SKA BO DÄR I HÖST OKEJ? Tänk vad kul jag och Nick kan ha i dom tre sängarna. Och $23,000 i hyra per månad? Det är ca 160 000kr. I MÅNADEN. JAG KÄNNER MIG FRUKTANSVÄRT FATTIG. HOLY FUCK. Tror Nick får fortsätta stå för hyran. Jag tweetade Nick om att få bo i hans lägenhet och en mäklarfirma i NY började följa mig på Twitter. I'M TAKING THAT AS A SIGN.
 
Btw, detta var live chatten jag kollade på. Jag har kollat på minuten när han stämmer gitarren säkert 100 ggr. Jag vill veta vilken låt det är han spelar vid 39:21 -39:43. Den låter skitbra. Men jag har inte en aning om vilken låt det är, om den har släppts eller om den ens har spelats in. Och vilken artist som eventuellt kan ha fått den av Nick. Fuck jag hatar när han spelar låtar på live chats som sen inte släpps. Som med London Foolisly. Och slutet, man får se hans rumpa. Praise the lawd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0