Hello beautiful, it's been a long time

Oh good lord. Gårdagens konsert alltså. Jag såg knappt slutet av den efter Hello Beautiful. Så fint det var alltså. Och hela dagen tweetade Jonas fans om Sofia med hashtag #RIPSofiaKoch och grät av och till, och sen på kvällen går killarna upp på scen, tillägnar henne Hello Beautiful och gråter över någon som dom aldrig träffat, och 35000 fans skriker "Sofia! Sofia! Sofia!" efteråt och gråter tillsammans med killarna. My faith in mankind has been restored. Man blev enormt rörd av allas reaktioner. Killarnas reaktioner bevisade att dom verkligen bryr sig om sina fans och älskar dom. Och han sa till ett fan igår att "Sofia is still part of our family". Dom ser oss fans som deras familj. Flera skrev igår "nästa gång du mår dåligt och tänker att livet inte är värt att leva, tänk på den här dagen. Vi känner dig inte, men vi älskar dig." Jonas fans alltså <3
 
"We're so happy to be here, and we wish one more person could be with us tonight. A young girl named Sofia passed away last night....This one's for you Sofia, we love you." Åh Joe försöker hålla tillbaka tårarna men när han säger Sofia för andra gången så spricker hans röst. Tyvärr hackade live streamen igår så man ser inte Nick's gest i slutet när han blåser en kyss mot himlen :( Men ljudet är perfekt. Btw, ignorera att det står att det är Love Bug. Det är inte Love Bug.
 
On a side note, Nick var så snuskigt snygg igår under konserten så jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen. Han är så jäkla awkward ibland alltså men det är typ det som gör hela honom så enormt adorable. Om inte lärt er vem Nick är vid den här laget, så är det han i vit tshirt, svarta jeans och vita skor med gitarren och Mercy-tatueringen. Joe i mitten och Kev längst bort. On another side note, jag skrev igår innan konserten "om jag känner mina killar rätt så kommer dom nämna henne på konserten och tillägna henne en låt." Precis vad dom gjorde. I know my boys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0