I can't find my slapper paddle, do you still have it?

Dagen igår blev ganska klockren, både tack vare dansen och väldigt mkt tack vare Twitter. Twitter gjorde min dag alltså.Först började mobilen vibrera som fan av aviseringar från Twitter så jag trodde tredje världskriget var här. Det visade sig att Jonas Brothers hade retweetat mig (vilket resulterade i att flera skrev till mig att jag blivit RTed och massa retweetade min tweet). Jonas Brothers-kontot sköts uppenbarligen av Kevin och Papa J, waaaah. Min tweet som dom retweetade var dessutom 5 dar gammal och jag nämnde inte ens @JonasBrothers i tweeten. Are they stalking me or what?
 
Sen tweetade Joe om en rykte som OceanUp skrivit om tidigare på dan, att han och Blanda att spelat in en sexvideo med massa sexleksaker hahaha. Jag trodde aldrig att han ens skulle kommentera det dumma ryktet, och sen på det sättet han gjorde, han kommenterade en av sexleksakerna haha. Askul. Sen blev det bara roligare och roligare när John och Ryan (från bandet) och Blanda (Joes flickvän) kommenterade om sexleksakerna. Jag asgarvade i en timme. Bästa konversationen ever.
 
 
Min tweet som Jonas Brothers och sisådär 150pers till retweetade. I feel famous lol.
 
Nu ska jag handla och plugga innan det blir att spendera större delen av kvällen på dansstudion igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0