I need 6 minutes with you

Alltså ansökan till BDC. Jädrar i min lilla låda vad mkt det är. Och dessutom står det olika på BDC's hemsida och på papprena från Blueberry vad som krävs i ansökan. Typ på BDC's hemsida står det att man måste skicka med en kopia på ett giltigt pass men det står det inget om i Blueberrys papper. Ugh kan ni komma överens om vad som krävs tack? Tror nog att jag ska följa det som står på BDCs hemsida och skita i Blueberry. Orka översätta betyg till engelska betyg också.
 
Det känns ju som om man ska börja ta itu med detta imorgon. Känns som om Rebecka redan är klar waaah, stressad. Får varva det med genetikplugg. Nu ska jag ta mig i säng och kolla på det alltid lika spännande The Vampire Diaries. Älskar den serien <3
 
Soundcheck party igår i Guatemala. Det blixtrade ute så killarna bjöd in alla fans istället. Fatta va mysigt att sitta så nära killarna, utan staket eller nåt, och kolla på när dom sjunger. Gosh yes please. Btw, Garbos bild.
 
Kevin. Snygga jävel. Jag och Eliz tänkte söka jobb som airport security, tills vi insåg att vi skulle få visitera tjejer och inte JoBros. No, thank you.
 
Söt bild. John somnade haha. Gammal bild, som ni kan se på Nicks hår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0