I'd pay for it

I am screaming.
 
Lots of sex. Inte säkert att det är just Nick men alltså det känns ju som om det kommer bli en del sexscener med tanke på Nicks karaktär och dess historia. Jag har så svårt att greppa det. Nick i sexscener. Det är så utanför hans comfort zone som man kan komma. Jag menar, det är Nick. Som hade purity ring och "I don't like being touched". Som är obekväm med mänsklig kontakt. Samtidigt kanske han vill utmana sig själv och han hade ju inga problem med torrjuckandet i It Takes Two. Broadway fick honom att bli lite mer bekväm. Detta kommer bli spännande att se alltså.
 
En sak är då säkert, om vi får se denna man utan tröja, jag kommer dö inombords.
 
Både Joe och Nick i helsvart och Kevins mage, fuck my life.
 
Ugh nu ska jag sluta tänka på Nicks film och koncentrera mig på Jonas. Konsert ikväll i Montevideo, Uruguay. Men just nu måste jag iväg och handla innan dansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0