I'm going home right to the place where I belong

Dansen gick asbra idag. Herregud vilken energi barnen har alltså. Dom undrade om killen som jag har som bakgrund på mobilen (Nick) var min pojkvän. I WISH. Sen tog Therese lite danskort på mig då jag behöver dansbilder i min ansökan till Broadway Dance Center. Ifall jag inte har nämnt det så har jag tänkt åka till NY i höst i 3 månader och dansa på Broadway Dance Center. Som sagt så känner jag att jag verkligen behöver ett miljöombyte då energi och motivation till allt och själva livet börjar försvinna. Efter att ha varit i San Diego så insåg man verkligen att världen är så mycket större än lilla Borlänge och Sverige och att det finns så mycket mer liv än bara detta. Så i början av augusti drar jag troligen till USA och NYC. 3 månader dans, träffa nytt folk, få nya kontakter, uppleva det riktiga storstadslivet. Och tälta utanför Nicks lägenhet. Haha nej verkligen inte. Men jag vet vart hans postlåda bor. Just nu sitter jag och letar lägenheter i NY tillsammans med Karin. Nära 25th Street/7th Av skulle ju inte skada *visslar oskyldigt*. Ifall ni inte har gissat det är min plan att stöta på Nick några gånger och charma byxorna av honom, yep ;D
 
Dök upp massa fina bilder idag på killarna när dom lämnade Porto Alegre. Nicholas, herregud, jag avlider. Kolla hans leende gud jag fattar inte hur tjejen bredvid står på benen. Han ler till och med med tänderna alltså detta sker inte ofta. Hade jag varit henne hade jag tuppat av. Jag skojar inte. OCH HAN HAR EN DOG TAG RUNT HALSEN. Dock inte hans diabetes-bricka :(
 
 
 
 
OHMYGOD
 
Lägger upp tre dansbilder från idag också :)
 
 
Bild jag tog på Therese.
 
Nu ska jag kolla på Vampire Diaries och sova. I helgen blir det massa plugg och skriva ansökningen till BDC. See ya, wouldn't wanna be ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0