M&G São Paulo

Suttit och kollat på M&G bilder från Rio. Haha Joe och hans miner, jag dör. Nick ser ut som en gud, som vanligt. Men hans svarta jeans och den där vita tshirten med fågeln som jag älskar, ett halsband och ett armband. I mean, lord have mercy. Kevin är röd hihi, lobster.
 
Jag har asgarvat åt den här bilden i 10min nu.
 
Jag älskar henne för den där skylten. GOD BLESS YOU GIRL.
 
Nick posar :O Ugh så jäkla snygg, jag dör. Joe, no comment.
 
Hennes hand på Nicks lår. Bara tanken på att vara så nära hans...*faints*
 
 
Nick ler omg. Och hans tatuering är så sjukt snygg. Och skylten Kev håller aww glad att JonasMusicNews projekt har nått ut till alla.
 
 
Nick i profil. Som om han inte var snygg nog ändå.
 
Okej hon har typ bröllopsklänning på sig. Och Nick håller i en skylt som säger "My wife".
 
Det här kortet är så sött, Kevin med flickan alltså awww. Och tjejen mellan Joe och Nick säljer dom där linnena så jag ska nog köpa ett wieee :D
 
 
Joe är så creepy i den här bilden.
 
Det finns flera bilder när Joe gör miner men orkar inte lägga upp alla. Haha jag pratade med Garbo, basspelaren i bandet. Han stod uppenbarligen bakom kameran och asgarvade åt Joes miner haha. Awesomeness. Nu måste jag iväg och handla och fixa mat innan dansen. 4,5h dans och jag har sån sjuk träningsvärk i hela kroppen så det gör ont att andas. If it aint hurtin it aint workin. Konsert ikväll i Porto Alegre också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0