Nick Jonas is pregnant

Haha just nu handlar hela min Twitter om att Nick är gravid. Jonas fans driver med OceanUp som spred ryktet om att Joe och Blanda hade spelat in en sexvideo haha. Awesomeness. Anyways, sista konserten av SA turnen igår, så nu är killarna på väg hem till USA igen. Vilket innebär att Pom Poms troligen kommer släppas väldigt snart. Waah ge mig låten nu. Jag typ bara väntar på att dom ska säga release date imorgon. Jag har seriöst hittat på min egen melodi till "put your pom poms down, put your pom poms down for me" och "so you wanna see me put my pom poms down". Men nu ska jag iväg till Ica och sen skriva hela ansökan till BDC. Lägger plugget åt sidan idag. Vi har hela veckan på oss att göra genetiktentan, dock bara 4h när vi väl startar den, så ska planera idag också när jag ska göra den.
 
Har beställt detta linne från Emily i USA :) Vet inte hur det blir med det vita linnet från tjejen i Brasilien, har inte hört nåt mer av henne, så jag beställer detta som Emily har gjort :) Gillar Lets Go texten och datumet för RCMH.
 
Haha Nick gillade den här bilden på Instagram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0