Every time feels like a revival #PomPoms2

Idag har jag promotat som fan. När jag vaknade hade #PomPoms2 fortfarande inte trendat på Twitter, och vi har trendat #PomPoms med nedräkning varenda dag hitills. Så jag och några andra drog igång och såg till att alla tweetade hashtagen och efter ett tag trendade det wie :D Till och med som nr1 på listan över worldwide trender. Amazeballs. Sen fick nån den biljanta iden att gå in på Omegle (en chatt) och promota, vilket resulterade i att vi fick bra många intresserade! Och vi hittade på några som varit stora fans förut som inte ens visste att det skulle komma ny musik så dom blev asglada. Hundratals Jonas fans var inne på Omegle och gjorde detta. Internet är verkligen ett grymt sätt för marknadsföring nuförtiden, och Twitter har blivit en av dom viktigaste sidorna. Vi har trendat varenda dag i 6 dagar. Jag tycker vi gör ett ganska bra jobb hitills alltså. Jonas fans rule.
 
Bild som Mama J tog idag på Cavanaugh James, Nick och Frankie i Dallas. Frankie har blivit så stor herregud. Och jag som har en kris över att Nick har blivit så stor, vilket han har blivit omfg kolla på människan. Min lilla Nick :(
 
Femte och sista teasern som las ut igår.
 
Win.
 
Som sagt, hundratals Jonas fans på chatten så ibland hittade man på varandra haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0