Pom Poms 9e April

OMFG OMFG OMFG OH MY FUCKIN JONAS. Minns ni hur jag skrev tidigare idag att turnen är avslutad och killarna är på väg tillbaka till USA så vi borde få release date på Pom Poms väldigt snart? I HAD NO IDEA HOW RIGHT I WAS. Jag satt och skrev på min ansökan till BDC när mobilen vibrerade som fan. Plockade upp den och såg att både Eliz och Yana skrek till mig. DOM HAR SLÄPPT RELEASE DATE PÅ POM POMS PLUS EN PREVIEW. Äntligen en melodi till låten. Inte direkt en låt som man tyckte "tjojävlar vad bra" först man hörde den men det är verkligen en låt som växer ju mer man lyssnar på den. SÅ. JÄDRA. BRA. Den släpps den 9e april. Om 16 dagar. Jag har en nedladdningslänk till den men ger bara ut den till folk som jag litar på att dom köper låten sen. IF YOU ILLEGALLY DOWNLOAD POM POMS AND DON'T BUY IT I WILL PERSONALLY SHOVE A POM POM UP YOUR ASS.
 
"Oh I love it when your hands are free, baby put your pom poms down for me." Jag tweetade Nick att mina händer var fria och frågade vart han ville ha dom. Brukar aldrig tweeta Nick nåt perverst men nu kunde jag inte låta bli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0