Porto Alegre

Så glad över att kroppen äntligen börjar fatta hur baletten går till. Fick jättebra kritik igår av min balettlärare, wie. Anyways, back to Jonas. Konserten i Porto Alegre gick galant igår. Dom tog upp en liten tjej på scenen och sjöng Hello Beautiful till henne. Hon gav Nick, Joe och Kevin rosor och grät jättemycket så dom gav henne en varsin kram allihopa och Joe stod och kramade om henne. Lucky girl. Har tyvärr inte spellistan men den var samma som i Rio och den har jag! Haha översättningarna var helt fucked up igår. Eftersom folk tweetar på spanska får man använda sig av Google Translate. Först var det att Joe grät och inte flickan. En annan översättning var att Nick och Kevin bytte gitarrer med varandra för att Nick's gitarr var så het. En annan att Joe låg och rullade runt på golvet. Haha jag dör. Väldigt underhållande. Okej och jag tycker att det är sexigt att Nick och Kevin bytte gitarrer med varandra. I'm not normal.
 
Efter konserten igår gick dom till en bar, och Nick gick upp på scenen och sjöng. Holy shit. Lucky people in that bar. Jag hade kunnat sälja mig själv för att få se det. Har inte hittat nån video än, men det finns bilder. Man måste älska hans passion för musik. Efter en konsert så går han och ställer sig på scenen igen.
 
 
Jag. Vill. Ha. Den. Här. Låten. Gud vad jag hoppas att låten är med på nya skivan, men det tvivlar jag på alltså. Jag vill ha låten. Som fan. Jag typ avlider. 0.53. Dom andra låtarna vet jag vilka de är. Rocketeer, Just The Way You Are och Conspiracy Theory, och sen nya låten igen.
 
Nu måste jag iväg till Kupolen och ta itu med lite saker sen blir det jobb på dansstudion.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0