RIP Sofia Koch

Livet är så jäkla grymt. Orättvist. Sofia Koch, en 15-årig tjej i Argentina, var igår kväll på väg till Jonas Brothers konsert i Cordoba för att få se Nick, Joe och Kevin för första gången. Hon kom aldrig fram. På vägen dit dog hon i en bilolycka.
 
The boys lost a fan. We lost a sister. Heaven gained an angel. Hon kommer aldrig få höra Pom Poms. Aldrig få höra den nya skivan. Men hon kommer att se dom ikväll från himlen, fangirling, just like the rest of us. Och hon kommer få träffa dom, en dag. Joe, Nick och Kevin kommer definitivt att tänka på henne ikväll, och om jag känner mina killar rätt, så kommer dom nämna henne under konserten och tillägna henne en låt. Hoppas jag, annars kommer jag personligen råna en bank, sätta mig på flyget till Argentina och sparka deras ballar upp till öronen.
 
#RIPSofiaKoch Our beautiful sister <3
 
 
For you, girl </3
 
Hope to see you on the finish line <3
 
 
Gone, but never forgotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0