Somewhere in dreamland

Dansen igår gick awesome. Vaknade imorse och såg att några tjejer hade hittat på gizoogle, bästa sidan ever haha. Bästa är Nicks twitter, för bara tanken på att han skulle skriva så får en att asgarva.
 
"I be runnin hoes up in 2013. Right back up in yo muthafuckin ass." JAG DÖR.
 
 
Let's Go från när dom spelade in den. Man fick se först en del av när Nick sjöng in den och sen Joe. Diggar studioversionen, dock tror jag att Let's Go är en sån låt som alltid kommer vara bäst live.
 
Wedding Bells är min absoluta favorit av de nya låtarna. It's brilliant.
 
Gaaaah vad jag längtar till nya skivan. Den kommer vara snuskigt bra, kan jag säga. Wedding Bells, First Time, Let's Go, Meet You In Paris, Don't Say, Pom Poms. Dvs om alla dom låtarna kommer med på skivan. Pom Poms är definitivt med. Jag hoppas hoppas hoppas Meet You In Paris är med för jag behöver verkligen höra hela den låten. Och jag behöver höra Pom Poms. Alla som har hört den säger att den är så awesome och catchy och fastnar verkligen på hjärnan. Like, shut up, I wanna hear it too.
Wedding Bells studio version + Meet You In Paris från inspelningen i studion.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0