Take me the fack away

Mitt liv består inte av så mycket mer än plugg och dans just nu. Det tar upp typ 110% av min tid. Det börjar bli jävligt segt kan jag säga...Ja till och med dansen. Ugh har ingen motivation eller fokus till nåt, vill bara härifrån. Ser verkligen ut som om det blir NYC och BDC i höst. Jag behöver miljöombyte och typ, ett annat liv. Mina boys och tjejerna får mig igenom dagarna nu.
 
Amazing. Hans röst alltså, asdfjrufhsmnfjr. Älskar den här version av Inseparable. Och han är så grym när han dirigerar folk hur dom ska göra, han har sån grym talang när det gäller musik alltså. Kollade på några videos igår när han producerar låtar åt andra, ohmygod I am so proud of this boy <3
 
Nick Jonas & The Administration's version är ju aningen olik JoBros. Nick skrev om den för NJ&TA.
 
Hans röst, fuuuuuuuu. Och hans gitarrsolo <3 Hans händer asfdfdak.
 
Ny video. Burnin Up från Curitiba, Brasilien i förrgår. Nick hade på sig sina svart Converse, han kommer bara på fler och fler sätt att få mig ännu mer frustrerad.
 
Nu måste jag iväg snabbt och handla innan dansen. Blä, vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0