Jonas Brothers fans out in full force

Gjorde anatomitentan idag, ytterligare en tenta på 4h. Tidspressad tenta är så kul. Not. Men nu har jag tentat av båda kurserna så nu tar jag helg. Sweet.
 
Nya promobilder. #PomPoms5
 
 
Bild som Mama J tog idag, hon är i NJ och hänger med Kevin :) Waah Kevin liknar sin mamma sjukt mkt alltså. Åh idag tweetade hon också att dom älskar oss Jonas fans :)
 
Nu ska jag träna lite. Styrka. I feel like a giant blue whale.
 
Btw, lyckas vi med detta då dör jag. Om vi lyckas få Jonas Brothers på The Katie Show. "Jonas Brothers fans out in full force!" Självklart.
 

Kommentarer
Postat av: LINA

HELLO JOE JONAS
I LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE YOU. PLAESE COM IN SWEDEN IN LANDSKRONA CENTER. CAN YOU CALL MY NAME, MY NAME IS LINA. HELLO KEVIN AND NICK I LOVE YOU TOO BUTH I LOVE JOE BEST.I LOVE DEMI LOVATO TOO.

2013-06-06 @ 18:33:39
URL: http://Dammhags4a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0