Waaah confused

Dansen idag gick galant, dvs när jag väl kunde röra mig. Sån sjuk träningsvärk innan så jag kände mig som ett kylskåp. Men de gick la bra. Nu ska jag beställa ett linne från tjejen i Brasilien som gör Jonas Brothers-linnena. Frågan är hur fan man ska göra med betalningen haha alltså jag fattar inte deras kontonummer. Hon skickade mig en massa jäkla nummer och jag fattar inte vad som är själva kontonumret. Försöker googla skiten men Google suger ju. Skickade ett mejl till Ica Banken och frågade hur jag ska göra betalningen. Linnet var inte dyrt iaf, 115kr bara :)
 
Förhoppningsvis löser det sig så jag kan få detta :D
 
Awesome bild av Nicholas.
 
Pratade med en av Nicks kompisar idag. Han hade skrivit till Anna att Nick var irriterande, så jag skrev "Haha Nick's annoying? :O" Jag förstår inte hur den där söta människan kan vara irriterande. Haha då skrev han att Nick är awesome (jo tack det vet jag gott och väl) men att han är irriterande mer som syskon är irriterande haha, att Nick är som en lillebror för honom. Awww my baby. Jag skrev tillbaka att Nick gärna får irritera mig om han känner för det. Wie man typ dampar lite smått när man tänker på att han känner Nick. Och att man pratar om Nick med honom. Jag typ hyperventilerar. Nu måste jag sova waaaah jag skojar det är konsert ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0