Where dreams are made of

Ugh sjukt segt detta land är. Våren började äntligen komma och sen så blir det snöstorm. Wtf. Räckte med att vara ute i 1min för att se ut som en snögubbe. Kan ju säga att jag längtar tillbaka till Kalifornien och värmen. Den underbara solen som värmde från tidig morgon till kväll. De underbart mysiga kvarteren i Pacific Beach. Sea World och mina fina <3 .....Sverige suger verkligen. Och verkligen just nu när man ser alla bilder på killarna i Rio i badbyxor och shorts, och värsta fina bilderna på omgivningen. Jag vill åkaaa på semester. Det händer ungefär lika mkt i den här staden som på en kyrkogård.
 
Rio, Kyles bild.
 
Ta mig tillbaka till USA tack.
 
 
 
Kalia och Nakai.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0