You make me glow, but I cover up won't let it show

Satt och kollade på den här live chatten igår med Nick och Michael Urie (från Ugly Betty) om How To Succeed In Business Without Really Trying på Broadway. Nick är så sjukt mysig, omg. Han är fuckdorable (det ordet beskriver verkligen Nick bäst). En annan weird obsession jag har med Nick förutom hans hår är hans händer, tihi dom är adorable. Jag älskar hans händer.
 
 
Fuckdorable.
 
 
Kolla hans händer. Hans fingrar är typ knubbiga. Dom är så söta.
 
 
Och gud vad jag saknar hans hår. Hans lockar. Alltså han är ju sjukt sexy nu, men han ser så annorlunda ut med kort hår. Han ser typ äldre ut än vad han är. Jag har så svårt att koppla att det är samma Nick.
 
Ugh fuck you and your beautiful tattoo, your adorable smile, your adorable and sweet personality, your cute hands and your cute butt, your amazing voice and your amazing talent.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0