You

Först och främst vill jag tacka Gud för live streams. God bless the person who started it. Tack vare live streams har jag kunnat se tre av JoBros konserter i Sydamerika. Omfg konserten igår alltså. Nick sjöng fler "ooh oooh oooh" under Last Time Around och det var så sjukt bra, hans röst alltså....Jag inklusive hela min tidslinje skrev "OMFG Nick stop". Too amazing to handle. Och sen sjöng Kevin solo under Turn Right, då gjorde jag en Tiimon kan jag säga. He's been keeping out on us. VAD KOM DET IFRÅN? Jag trodde ärligt talat inte att Kevin kunde sjunga så. Hans röst är lite annorlunda är Nicks och Joes, men igår alltså, han lät som Nick och Joe. Jag ramlade typ ur soffan. Och mitt i konserten började Joe se typ full ut. Eller jävligt sjuk. Hans ögon var typ helt borta. Och han såg jätteledsen ut, vet inte om det var pga Sofia. He really took it to heart...Jag trodde han skulle kollapsa under When You Look Me In The Eyes. Om man blev orolig? Neeej då, inte alls.
 
Hela konserten finns inte uppe än, men jag ber till Gud att den kommer upp för jag måste se Last Time Around igen.
 
Turn Right från igår. Kevin seriöst. Imma slap u. Först Ryan och Paris, sen John och Megan, och sen Kev, Joe och Nick. Perfection. Kev sjunger "I did all I could, and I gave everything, but you had to go your way, and that road was not for me." Och Joe's skrattattack haha, Ryan glömde gå åt sidan för John när han skulle sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0