Caution. Shirtless.

Skrev andra inlämningsuppgiften idag och lämnade in. Känns som om jag borde ha skrivit mer men vet inte vad mer ajg skulle ha skrivit heller :/ Hmm. Bara tentan kvar i kursen nu som ska skrivas på fyra timmar, och jag har asmkt kurslitteratur som jag måste gå igenom men kommer inte hinna det pga dansen. Ugh. Tar itu med tentan på lördag eller söndag.
 
Joseph. Hloy hsit.
 
Ladies and gentlemen, the Jonas Brothers.
 
nO
 
Nick tweetade idag. Han har inte gjort det på 1,5h vecka. Han kan inte there, their och they're. Söt. Hade lust att rätta honom och säga att det är "they're" och inte "their", men jag struntade i det bara för att han är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0