CWYWF & Jonas

Plugg, plugg, plugg. Inte så mkt att göra direkt. Ska bli intressant på tentan idag, 24 bilder som man får se 30sek/bild och så ska man kunna säga exakt vilken art det är. Yep, I'm fucked. Försöker installera PP på datorn så jag kan göra inlämningsuppgiften som också ska in ikväll, meeen jag har ingen plats på datorn. Fantastiskt.
 
Imorgon är sista dagen för CWYWF och Nick. Ni fattar inte hur mkt jag vill se den här filmen. Men i helgen åker Nick tillbaka till NYC och Jonas-världen. 1:a juni ska Joe, Nick och Kev spela på en festival i Mexico och 16e juni är Nick co host för Miss USA samt att dom ska uppträda då också. Och det var den updaten på Jonas ifall nån var intresserad. Ja, jag promotar JoBros och CWYWF ;)
 
Nick on set. Helloooo Nate Grey.
 
 
CWYWF spelade softball.
 
 
Lets just take a minute to thank the lord jesus for baseball pants.
'
Nick köpte alla kopior av Demis skiva på Target och smsade dessa bilder till henne. SÖT. Awkward när typ två låtar handlar om hans bror.
 
Kev med ett fan på Target.
 
Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0