Joe Jonas everyone

Livet är ganska nice just nu. Fick precis reda på att vi har dans imorgon med Kattis, eftersom vi missat två lektioner. 3h dans imorgon, amazeballs. Har verkligen börjat satsa mer på träning och äta nyttigt nu igen. Man mår så mkt bättre av det. Man är mkt gladare och piggare, och det gör så mkt för humöret, mer än vad man tror. Har börjat göra sallader, dock fortfarande med lite pasta och kött och sånt då träning kräver det annars bryter man ned kroppen istället. Jag vill inte bli skinny, jag vill bygga muskler.
 
Fick nya hörlurar av mamma igår :D Från WESC, designade av Axwell från Swedish House Mafia.
 
Jag älskar Nicks cover av See No More.
 
Joe's See No More. See No More är nog min favoritlåt från Fastlife. Dock är hela skivan riktigt bra. Så sjukt underskattad. Så om ni vill ha bra musik att lyssna på från en underbar kille som verkligen förtjänar det, köp Joe Jonas - Fastlife.
 
If you don't cry while watching this video, you don't have a heart. Joe är en sån fantastisk person. Hans bröder är likadana. Dom samlade ihop närmare 30 000kr på att sälja hamburgare, och Joe, Nick och Kevin la till samma summa från sin Change For The Children Foundation till den här tjejens skola. Jag la precis märke till att tjejen har Nicks dog tag runt halsen också. Awww. Detta är från förra året, och Joe gör det här i år igen. Just nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0