Kevin Jonas, everyone

Jag hittade en video på när Kevin gör rondat-flickis som dom aldrig visade i MTJ. I'm so happy omfg. Ofta den apan inte har gjort det på hur många år som helst och så går han ut och gör det bara så där. Omfg JAG VILL OCKSÅ.
 
http://uk.eonline.com/videos/married-to-jonas-bonus-hidden-talent/194884
 
Anywaaaaysss, jag har bestämt mig för att börja med lite gymnastik igen. Neighbors, prepare to have some fun watching me crash out on the lawn.
 
När Nick typ indirekt svarar på ens tweet. I don't think he did it on purpose, men ändå, jag fick svar på det jag ville veta; om han hade en bra helg och vad han kände inför sista veckan av filminspelning.
 
 
Ugh nu ska jag plugga lite innan hockeyn. Wooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0