Photo bomb

Postade in min ansökan till BDC nyss. Woo shit just got real.
 
Lite nya grejer jag köpt/fått den senaste veckan. Fick en väst och lite grejer från the Body Shop från dansstudion, en present av söta Nellie i barngruppen, Jonas-linnet jag köpte av Emily kom häromdagen och köpte en ny bikini med shorts också :)
 
Lite nya bilder på Nicholas från dom senaste dagarna.
 
Misstänker att denna är från en scen i filmen. Cute.
 
 
 
 
Igår.
 
Mama J och Frankie. Frankie börjar ser så vuxen ut, jesus.
 
MTJ moments. Nick passade på att dricka alkohol eftersom han har åldern inne för det i Sydamerika. Han beställde upp pina coladas med värsta sydstatsdialekten och Kevins kommentar "You are so white, it's not even funny".
 
 
Anyways, nu ska jag ta itu med plugget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0