We are wild, we are free

Träningsvärk efter dansen igår. Looooove it. Ingen dans idag och imorgon, så jag tänker spendera dom här dagarna i soffan framför tvn innan fredagen, då lär man inte hinna sitta ner mycket. Måste ner till biblioteket imorgon och låna massa djurböcker, det räckte ju inte med en fauna utan man måste ha böcker för varje djurgrupp typ. Ska färga håret idag också :) Det ser förjävligt ut. Jag vägrar ställa mig i scenbelysning. Mene nu ska jag hämta tvätten och göra tacosallad.
 
Nick igår eller förrgår.
 
Herrejävlar i min lilla låda
 
Haha. Jonas fans...Skulle velat se Isabel Lucas min när Nicole sprang förbi henne 5-6:e gången där. Nicoles mamma blev så nervös över att träffa Nick och Joe så bilden på hon tog på dom blev bara på benen hahah. Så Nicole fick springa efter Joe och Nick och be om en ny bild. Uppenbarligen hade nån tant ropat åt henne "you go girl, this doesn't happen every day!"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0