A smile can cover up so much

Känner att jag är dålig på att uppdatera vettigt. Men. Orkar inte med nåt just nu. Blä. Anyywaysss. Eliz har fått mig beroende av tv-serien Castle. Varför har jag aldrig hört om den här serien förut? Den är ju fantastisk. Mordutredningar. Humor. Kärlek. Gillar att många avsnitt är så oförutsägbara. Med tanke på hur många kriminalserier jag följer så kan jag oftast gissa mig till vem mördaren är. Men oftast inte i Castle. Love it.
 
Annars? Dansen rullar på. Känns som om det är mer slit denna termin än nånsin förut. Men det kanske bara är för att jag är så borta och har noll ork eller lust till nåt. Knappt dansen. Då vet man att det är illa. Dansuppvisning nästa helg, 7-8 dec i Hagaskolan kl 19 båda dagarna. 100kr, kom kom kom :D Det är värt pengarna, tro mig. Bl.a. är våran moderna är så fin så man gråter. Koreografin är riktigt bra alltså. Gymnastiken är sjukt rolig. Älskar det. Handvolten sitter fortfarande. Mina rondater känns bättre än nånsin. Thank you Jesus. Dessutom får jag tillbaka min lägenhet på måndag. Underbart.
 
 
Låten till vår moderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0