Brooklyn Bridge

Sitter och kollar runt på facebook och bloggar av folk som är/har varit i USA och skriver om det. Jag. Vill. Tillbaka. När man har varit i USA en gång vill man bara tillbaka. Fantastiskt land. Det finns så mycket att se och göra. San Diego, LA, NY, San Fransisco, Las Vegas, Dallas, Houston, San Antonio, Miami, Orlando, Chicago är bara några exempel av alla ställen jag vill åka till. San Diego och NY har jag redan varit i, och vill tillbaka nå enormt mycket. Vill verkligen till Texas och göra allt som är klassiskt Texas. Skulle även vilja ta en sväng i centrala USA och se mig runt.
 
Anyways, nu måste jag sluta drömma om USA och ta itu med verkligheten. Måste renskriva tentan på datorn som ska in ikväll, ta itu med de två inlämningsuppgifterna i genetik och marin biologi och allt annat som lär göras. Ska träna lite styrka senare ikväll också. Behövs benmuskler i jazzen och feminine vibe som inte riktigt finns där nu känner jag. På söndag börjar gymnastikträningarna, är det nån annan som är intresserad av att börja så är det bara att höra av sig :) Dom startar som sagt en grupp för vuxna som vill börja med gymnastik och för såna som har hållit på förut och vill börja igen :)
 
Brooklyn Bridge

Manhattan skyline
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0