Who would've known that you'd be the one in a million I need

Massa plugg framöver nu. Har inte läst nån kurslitteratur alls typ men det verkar ju gå bra ändå. Högsta betyg på genetikuppgiften. Tack, Gud. Får inte nånting gjort alls nuförtiden. Känner mig bara så blaha inför allt. För mycket känslor så man stänger av istället. I am numb. Vill ha min lägenhet tillbaka så sjukt mkt så ni förstår inte. Iaf, var på ett pass på friskis idag, jympa puls medel. Sammanfattat: min kondition suger. Hej å hå. Föreställ er en valross som släpar sig över ett golv. Det var jag.
 
Nick i Chelsea igår. Jag gick nerför samma gata som han gör på bilden. Det ligger ett Whole Foods några meter framför honom som jag brukade handla på. Förstår ni hur många gånger jag hade träffat på honom om jag hade stannat i NY? Yep. Han trodde tjejen som tog kortet var ett fan så han gick fram och kramade henne. Han är så söt I cannot nope this aint funny @life @jesus @god
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0