I can see the stars from America

Lite smådrygt med den här brandröken från Sala alltså. Att gå hem från gymmet tidigare idag var rent ut sagt förjävligt. Det sved i både hals och ögon av lukten och själva röken, plus att det flög runt en massa skit som jag senare insåg var aska. Helt svartprickig i ansiktet när jag kom in, såg ut som en dalmatiner. 

Hursomhelst. Nu måste jag ta itu med plugg. Har försökt göra det den senaste timmen men min hjärna funkar inte just nu alltså. Jag får inte ihop det och kommer inte ens på enkla svenska ord. Ångest för att jag är stressad och måste få det här gjort men hjärnan samarbetar inte. Ugh. Vill gömma mig under sängen just nu. 

Älskar den här låten. Har dock inte sett TFIOS, men lär göra det. Känns lite småskumt när Shai och Ansel spelar syskon i Divergent och sen förälskade i TFIOS haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0