If you lose yourself, I will find you

Mitt huvud är så utochin just nu så jag kan inte ens bestämma mig. Började fundera på om jag skulle skriva om Insurgent istället för Divergent på tentan. Men nu har jag bestämt mig för Divergent ändå. Hinner inte läsa klart den men behöver bara läsa tillräckligt mycket för att få koll på hur Tris och Four är i böckerna. Köpte Divergent på engelska. Engelska är ett bättre språk och mer uttrycksfullt och kraftfullt än svenska, så är det bara. Senare ikväll ska jag kolla på Divergent och skriva ner lite till tentan.
 
Dans Dakar på lördag. Så taggad. Jag hoppas verkligen att Zedd spelar den här låten.
 
Brilliant musikvideo. Ellie är Tris, killen är Dauntless, Four antar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0