It's on

Mina planer var att träna idag, men ont i halsen och ett ömt knä satte stopp för det. Blir en sväng på stan och Norra Backa istället. Måste fixa ett nytt pass, och senare bio med lillebror istället. Det kan man ju knappast klaga på. Så biosugen.
 
Dansen körde ju igång igen den här veckan. Modernt och sen jazz i tisdags. Lite smått ringrostig när det gäller piruetterna, i övrigt kändes kroppen jättebra. Tror att all träning och fortsätt träning under sommaren har gett mycket resultat. Jag var inte alls så sliten som jag trodde att jag skulle vara efter 3 timmar. Men underbart att det är igång igen. Har saknat dansen och alla fina tjejer jag dansar med. Feminine vibe på söndag, ser fram emot det galet mycket. Jag är så taggad för den här hösten. 
 
Galet taggad för Grekland. 27 dagar kvar. Ska bli såååå skönt att få komma iväg ett tag, lite miljöombyte och bara umgås med fina vänner. Välbehövligt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0