Livet

Såå skönt med en helg då jag inte har haft nåt att göra alls, bokstavligt talat. Bara kunnat ligga i soffan och kolla på tv och läsa, utan att känna att jag måste göra det och det. Har blivit två turer till IKEA, resulterade i en ny vardagsrumlampa, nya fina tallrikar och en ny bokhylla. Den är både bredare och högre än min gamla så det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid den. Men så mycket finare än den gamla. 
 
Perfekt väder för film, böcker och träning idag. Nyss ätit frukost bestående av surdegsmorotsbröd och smoothie och ska snart sätta i hyllplanen i bokhyllan så den blir helt klar. Senare blir det träning, dags att köra stenhårt. En vecka kvar till dansen börjar och två veckor till gymnastiken. 
 
Älskar att så många kändisar har hakat på ALS ice bucket challenge. 
 
 Joes ---->   http://instagram.com/p/r0l_DOD8F7/
 
 
 
På tal om Ansel, bara för att jag såg The Fault In Our Stars i dålig kvalite med ljudeffekter från biopublik och sms på spanska, så finns The Fault In Our Stars nu i HD-kvalitet. Blir att se den igen nån dag snart. 16 september släpps den i USA. Europa? Troligen några veckor senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0